Min Side

Hva er Min Side?
Svar: På Min Side har du full oversikt over transaksjoner, innbetalinger og saldo, slik at du kan sjekke bevegelsene på kortet ditt når det passer deg.

  • Nettsaldo og siste transaksjoner
  • Fakturaarkiv (siste 12 mnd)
  • Bestille nytt kort, PIN kode
  • Endring av kredittgrense
  • Lånekalkulator
  • Sperretjeneste
  • Reklamasjoner

Hvordan får jeg tilgang til Min Side?
Svar: For å få tilgang til Min Side, trenger du et Verified by Visa-passord.

  • Klikk på logg inn Min side øverst til høyre
  • Klikk på link ”Ved førstegangspålogging…..”
  • Legg inn fødselsdato, kortnummer og utløpsdato på kortet
  • Du får valg mellom sending av kode pr. e-post eller pr. SMS  
  • Koden/passordet (Verified by Visa) blir sendt til valgt medium

Jeg har glemt passordet til Min Side. Hvordan får jeg nytt?
Svar: For å bestille nytt VbV-passord gjør du følgende:

  • Klikk på logg inn Min side øverst til høyre
  • Klikk på link ”Bestill nytt passord dersom du har glemt ditt eksisterende”
  • Legg inn fødselsdato, kortnummer og utløpsdato på kortet
  • Du får valg mellom å få tilsendt passord pr. e-post eller pr. SMS  
  • Koden/passordet (Verified by Visa) blir sendt til valgt medium. 
  • Deretter lager du ditt personlige passord

Jeg har mistet kodekortet mitt, hva gjør jeg?
Svar: For å bestille nytt kodekort, må du kontakte kundeservice, eller sende melding via kontaktskjema for å få tilsendt nytt kodekort. Kodekortet sendes automatisk til din folkeregisterte adresse.
TIPS! Du kan bruke BankID istedenfor kodekort.

Jeg har ikke fått tilsendt kodekort til bruk på Min Side, hva gjør jeg?
Svar: Dersom du nylig har registrert deg som bruker på Min Side, vil du automatisk motta kodekort i posten i løpet av cirka 1 uke. Dette sendes til din folkeregistrerte adresse. Du kan alternativt benytte BankID istedenfor kodekort.

Kan jeg bestille BankID fra Santander?
Svar: Nei, vi utsteder ikke BankID. Du kan bestille BankID gjennom din daglige bank og benytte denne på våre nettsider.

SCB-CWEB01