Kundeservice og

sperring av kort

210 83 500

Lurer du på noe om kortet ditt eller tjenestene våre? Søk i spørsmål og svar til høyre.

Kontakt oss

  • Telefon: 21 08 35 00

Fra utlandet: + 47 21 08 39 01

Åpningstider hverdager:
08:00 - 20:00

24-timers kortsperretjeneste
Nødkort og nødkontanter.

Postadresse:
Santander Consumer Bank AS
PO Box 191
N-2381 Brumunddal

 

Betalingsinformasjon

  • MOTTAKER: Santander Consumer Bank AS, PO Box 177, N-1325 Lysaker, Oslo
  • TIL KONTO: 9750.06.31000
  • KID: Vennligst påse at innbetalinger gjøres med KID-nr som er oppført faktura.
  • FORFALL: Den 20. i hver måned
  • IBAN: NO2297500631000
  • SWIFT: ESSENOKX

Spørsmål og svar

Mange lurer på dette

Svar:

Nei, vi har fast forfallsdato 20. hver måned for alle faktura.

Svar:

Vi tilbyr på det nåværende tidspunkt ikke eFaktura eller Avtalegiro. Vi tilbyr derimot e-postfaktura. Dersom du i dag mottar faktura i posten, kan du endre til e-postfaktura ved klikke på Send melding og fyll ut kontaktskjema til kundeservice.

Svar:

Dersom du ønsker en ny vurdering av kredittgrensen din kan du ta kontakt med kundeservice på telefon 21 08 35 00.

Svar:

Det er kun mulig å få betalingsutsettelse på faktura som forfaller inneværende måneden. Dette forutsetter blant annet at du ikke har hatt betalingsutsettelse de siste 6 måndene og at du ikke har mottatt betalingspåminnelse de siste 3. For å søke om betalingsutsettelse, klikk på Send melding og fyll ut kontaktskjema til kundeservice.

Svar:

Dersom innbetalingen din ble registrert etter månedsskifte, var ikke denne registrert før vi produserte ny faktura. Du kan trekke fra det innbetalte beløpet på den fakturaen du har mottatt.

Faktura og innbetaling

Usikker på KID, forfallsdato eller andre fakturadetaljer? Vil du vite om pengene du har overført er kommet inn?

Slik gjør du det

Kontofon

Kontofonen er tilgjengelig 24 timer i døgnet på nummer 210 83 500, tastevalg 2.

Mer om kontofon

Angrerettsskjema

Her finner du angrerettsskjemaer for alle våre tjenester.

Les Mer

Sikkerhet

Med kredittkort handler du trygt.
Men sørg for å følge god praksis for sikker bruk.

Mer om sikkerhet

Reklamasjon

Har du oppdaget en transaksjon på fakturaen du mener er feil?

Slik sender du reklamasjon